fredag 28. oktober 2011

Velkommen til New York

1 kommentar:

  1. Hei Tonje!!

    Endelig kan jeg kommentere hos deg! Jeg har ergret meg alle gangene jeg har forsøkt å legge igjen et lite livstegn her, men du har nok en eller annen sperre på blogginnstillingene dine som gjør at anonyme eller bloggere fra blogg.no ikke kan legge igjen kommentar. Men NÅ får jeg det til:):)

    Det var så koselig å høre fra deg! Håper virkelig dere har det bra. Det var rart å flytte fra Sommerfrydløkken (beste gården i byen!), men vi trives foreløpig veldig godt på landet. Det er nesten utenkelig å gjøre noe annet når man har fått barn. Så gøy at dere også har en Anna!! Annaer er jammen søte;) Kjedelig å høre om bekkenproblemene.. det vet jeg dessverre alt om. Er du bedre?

    Hils hele gjengen din!

    Klemmer fra Stryn

    SvarSlett